lördag 19 januari 2013

wtf!!

Imorse ringed Han... Jag hade vaknat tidigt imorse, strax efter sex. (drömt konstigt om konstiga insekter) lite efter sju var jag redo att somna om o på väg att göra det med.
Då ringer mobilen. Tar för givet att det var jobb. Men nä. Det var älsklingen. Denna gången hann vi prata iaf 10min. Hann var glad att prata med mig, såklart. O så säger han att han ska skilja sig. Att de skilt sig på pappret men inte enligt religionen som är viktigare. Att han måste betala hennes föräldrar.
Jaha vad säger man. Jag är dock reserverad för ibland har han ju lagom kul sätt att skämta på så man vet aldrig.
Om det nu är sant då? Vad händer då? Vet inte vad jag vill ens... Nu har jag ju ställt in mig på att vara singel.
Ja jag vet är en massa velande o gnällande här nu känner jag... Men nånstans måste jag ju gnälla av mig haha. Hade man gjort det till någon hade de ju tröttnat för längesen haha.
Som sagt får se... Vet ju inte hur det slutar. Han planera att komma hem redan nästa v men inget bestämt än.
Orkar inte med alla dessa turer...
Skiljer han sig lär han väl vilja gifta om sig med nån annan ist,,bästa för mig borde vara att springa åt motsatt håll.

Men jag blev så glad när vi prata idag, inte av den anledningen, var bara mysigt att prata. O hur det än är blir vi oftast på gott humör när vi oratar... Ja ovisshet igen då i ännu en sak.

Lugn dag idag annars...
Snart kommer sonen hit med en kompis som ska sova över, vilket innebär att minstingen måste sova med mig :s mindre kul men men... Ingen sovmorgon heller. Bara två v till nästa chans :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar