fredag 18 januari 2013

Lugnet innan stormen

Så då fixa man ännu en skoldag hehe. Inte kommit till ämnet än men dock. Kul att göra nåt o prata med lite folk :)

O trots att jag inte orka så fick mellandottern o jag veckohandlat. Skitdyrt blev det :( en runda till apoteket med (där jag fick trevligt beröm för min sminkning :) ) där jag köpte lite rosenrot. Behöver kickstarta orken lite känner jag. Ja inte bara med risenrot bättre mat o försöka Hinna nån promenad till veckan.

Ikväll har det varit trevligt fremys med alla barnen :) inte alltid det händer om man säger så.
Känns skönt.
Helgen ska vara helt kravlös, bara vara o lata mig... Nästa v blir det jobb fem dagar, ev en skoldag, plugga, ett kvälsmöte, ett utvsamtal. Lite todo lista, frosta av frysen, ja o så veckostäda o veckohandla såklart. Fre em o kväll blir mystiden den veckan.

Ingen älskling idag vilket bara känns bra. Nu kan han få ringa när han vill :) om han vill...
Två killar som tjatar om dejt :p men känner att jag nog klarar mig utan män ett tag...eller...

O nu sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar