måndag 21 januari 2013

so much better

så då har man överlevt denna dagen =)
trevligt möte men inte så givande förutom att det blev så att ajg ska åka med minstingen på gympan på torsdag. Inte direkt vad jag känner för men som sagt tacka mer ja än nej så kanske livet blir roligare inte bara slöa hemma hela tiden ;p
Har faktiskt fått gjort en hel del på todolistan ikväll med, skönt =) och bara för det är jag nästan pigg nu men borde sovit för ett tag sen, så får väl sätta fart härifrån nu. massa göra på jobb imorgon också. och från och med idag blev det betydligt tyngre och jobbigare på min arbetsplats men ska väl bli en rutin det med... är ju tyvärr så det blir.
känns faktiskt bra att man ska hålla på och plugga och lite sånt nu med så det inte blir bara och för mkt jobb. stimulera hjärncelelrna kan väl aldrig vara fel...
fick läkartid till ögonläkaren åt minstingen i feb också, som vanligt ska ju allt samla sig. detta var iaf på en fredag och jag hoppas verkligen att jag är ledig på fredagar i fortsättningen med. Då ska det kunna funka slipper man ändra den tiden iaf. Gissar att minstingen måste ha nya glasögon denna gången :( Dyrt... borde vara billigare för barn även sen de fyllt sju eller vad nu gränsen var i detta landstinget. måste hämta ut hennnes medicin nu snart med såg jag.
har iaf beställt nya blöjor och de de får man ju iaf gratis så det är ju bra.
och med tanke på hur det är i många andra länder är man väldigt tacksam iaf =)

nä roligare än så blir det inte idag. inga känslor som svallar... bara vanlig vardag. ibland hittar man artiklar eller snubblar över saker man skulle vilja skriva om, liksom tycka lite men jag vet inte. blir aldrig av att jag gör det. är väl inte direkt nån debattör eller nån som står i spetsen för striden så då blir det lite lamt här men men...
batteriet slut nu också o orkar inte hämta sladden så lika bra att ge sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar