onsdag 2 januari 2013

How just Do it becomes I did it.

Känner mig taggad idag, hur man nu kan göra det när jag bara sovit fyra timmar inatt. Var omöjligt att somna igår nästan lika omöjligt som att vakna. Som tur var har det varit ovanligt mkt att göra på jobb, så alert än :)
Börjat skriva i min peppbok, vinner ingen skönhetstävling men men. Se hur länge jag tycker det är roligt. Som när jag förbereder inför bantning med matsedlar, mätningar, diagram osv för att tre dagar senare förkastade. Men det är inte bantning detta handlar om överhuvudtaget. Inte några pekpinnar, jag ska ha kul :)
O hade det inte varit kul om jag om ett år stått i turkosblått småsvallande vatten ist för i denna stillastående dypöl :)

Fick mail idag att jag kom med utbildningen, ja nu har ju inte min chef godkänt det ens men borde väl ses positivt? Typiskt nog var första dagen såklart en jobbdag. Hoppas min arbetskamrat kan byta... Men nåt säger mig att der krockar med vår inspirationsdag vi ska gå på... Surt att ta ledigt :(
Ordnar sig, har ju två veckor på mig haha.
Lite nervöst e det allt ändå även om det bara är gymnasienivå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar