tisdag 22 januari 2013

inte var dag

ikväll tog jag faktiskt och la mig i badet... o var uttråkad lika snabbt hehe... nä det är rätt skönt. men så orka jag inte ta in radion så jag hade nån musik där inne så ganska tråkigt... o så tänkte jag på att jag egentligen borde ligga under badkaret o rensa det förbaskade avloppet, avslappnande... tända ljus o så börja ena ljuset fladdra oehört irriterande...
men lyckades iaf ockupera badrummet nästan en timme så nån nytta gjorde det kanske, blev ren iaf :p

snart sova, jobba imorgon igen. egentligen skola men ja funkar inte just nu...
maila min mentor igår om det men har inte hört ett pip därifrån :s fel adress?? maila idag hon man ska sjukanmäla sig hos får man autosvar att hon är på semester... ja då var det ju rätt adress iaf. känns ju inte så bra. vill ju göra rätt...

så spännande kväll har jag haft =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar