tisdag 22 januari 2013

Finns det en gräns?

Tror jag loggat in på banken femhundranittioelva gånger idag. Spärras väl snart haha. Vill bara veta vad lönen blir o det brukar stå långt i förväg men men. Får kanske ingen lön haha.
Ja så spännande har jag det.
Idag har jag träffat en läkare (jobbrelaterat) o jag har träffat honom innan... Men vet i fasiken vad jag tycker om den mannen. Märklig. O även om jag på nåt vis gillar honom så är han rätt dålig på att ta vissa patienter el iaf en... Ja vad ville jag ha sagt med det? Ingen aning...

Kärleken då? Ja för läkaren tar jag inte iaf :p nä men känts lite som jag varit lite uppåt några dagar även om han inte hörde av sig igår. Men det gjorde han idag o jag kände lite känslan av att falla som pannkakan,  ni vet upp som en sol ner som en pannkaka... Back to reality. Nä vi prata inte många min sammanlagt o varken om honom el mig... O det var lite det som sades, mycket det som inte sades o väldigt mycket runt det hela som gjorde det.
Inte så att jag är ledsen eller nåt utan mer.. jahapp... I en utandning.

Finns annat att tänka på eller inte tänka alls...
Nu är det snart slut på denna jobbdagen med, imorgon lite lugnare.. nästan så jag är pigg när jag ska upp... Eller inte men dör inte av att gå upp iaf o minstingen varit snäll...
Nu är det snart ljust när jag går ifrån jobb, Nice :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar