fredag 25 januari 2013

ändå rätt skönt

så då har man varit iväg och veckohandlat. skönt när man lyckas få in det varje vecka, livet blir lättare då. härlig krispig vinter ute. man börjar ju längta till våren nu men eftersom den sälllan dyker upp i januari så har jag hellre riktig vinter fram tills dess.
Då var det ganska tomt på kontot nu då :s men vi ska klara oss men jag får inte köpa något onödigt så bara att hålla sig ifrån affärerna :p kollat upp vad jag ska beställa till dottern i födelsedag, får vänta lite med surfplattan jag också vill ge henne en gör inte så mkt. bästa med henne som är glad för minsta lilla =) ska väl ha råd med en tårta med hehe. andra dottern är pengar också undanlagda till.
får bli ett par billiga matveckor sen men det ska gå bra det med =)
tråkigt att det är usel lön nästa månad :s så är det när man är en massa ledig...

nu är det snart dags att gå iväg o ladda busskorten. blir jädrans dyra reskostnader denna måndaden då jag ska många gånger ner till malmö. sen hämta minstingen hem o vända o sen åka till malmö...
är hela tiden inställd på att minstingen ska vara hemma i helgen är kankse bara för att det var ett tag sedan hon var iväg men är rätt skönt när man jobbar helg o hon inte är hemma... denna gången blir det ju att hon stannar till måndag då vi iaf ska ner till malmö o läkaren.

vänar på svar om när/om vis ka köra igång nya schemat på jobb... hatar vänta. vill veta vad som gäller. likadant med mitt jobb. om det nu är på g att man ska få tillsvidare så kan jag väl få det innan det bestäms att dottern ska opereras hehe...
den som lever får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar