måndag 21 januari 2013

Kommer inte på nåt

Så var det dags att jobba igen, varit hemma en vecka eller hemma o hemma... Blir fullt upp på jobb några dagar nu o det är väl kul :) nytt schema är på g, får hem det på ons så får vi se om alla godkänner det. Lite bökigt när några har fler ställen. Hoppas det blir ok iaf... Lite depp för att det oundvikligen blir sämre men vi får se :) skönt att min gruppledare inte hunnit sluta än iaf så blir det nog helt ok.
Blir lite mer nuförtiden men bara att vänja sig, hoppas ju på ännu mer så hehe.
Idag satte jag ner foten att jag måste skärpa mig på hälsofronten så ska försöka jobba upp det med nu.
Önskar bara att jag inte var så jävla trött hela tiden, helt utmattad, orkeslös... Har ju varit trött förr men detta är ju löjligt...
Skönt iaf att det är ljusare ute nu spec när det t.o.m är sol :) gör saker lite lättare iaf...
Nu hoppas jag bara på ett bra schema som kommer igång snart, så jag kan börja gå på lektioner o ändra sonens läkartid bla.  att jag får nåt sorts besked om minstingen på mån.
Hatar ovisshet... Att bara vänta o se... Men vissa saker tar tid...
Skulle vilja veta om min anställning med men gör man om schemat främst för mig så får jag nog bli kvar kan man ju misstänka. Får se om jag får tag i chefen sen när hon frisknat till o kommit ifatt sig...
Nä knyta ihop säcken här o sen åka hem för att direkt åka på möte... Missar jag jamie oliver :p
Se om man orkar lite på todolistan sen ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar