tisdag 29 januari 2013

Känner mig helt slut men känns bättre att skriva av sig lite. Idag fick man svar på en fråga men samtidigt en massa ny frågetecken. Men å andra sidan är det bara det slutgiltiga svaret som räknas för mig spelar ingen större roll hur man kom dit även om man u.drar... Övergår mitt förstånd. Nere i gråa meningslösa träsket. Barnen gillar inte mig...  O trots att jag vet vill en del av mig envist förneka...

Fördel med att känna meningslöshet är att jag inte bryr mig nåt större om allt annat jag grubblar på andra svar jag väntar på... Eller nä lite irriterad iaf.
Dåliga saker fortsätter yngla av sig. Betala tillbaka 9000 i bostadsbidrag hahahahaha svårt sluta skratta o snart dyker väl skatten upp så jag kan fortsätta o besked på nya utmätningen. Livet leker :) synd man inte kan skylla på nåt. Skolarbetet går åt helsike när jag inte kan koncentrera sig...

Positivt idag då? Prata med en kvinna länge. Skönt att trösta andra i deras elände ist för att gotta sig i sitt eget. Glad för förtroendet.
Gått bra på jobb också...
O så hitta minstingen sin bok :) och hon är frisk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar