tisdag 8 januari 2013

Blev ju mycket vardag. inte

Lever i min lilla fantasivärld. dottern jättesnorig fortfarande o lite småhängig o ville inte till skolan. När hon inte vill till skolan så vet man att hon är sjuk iaf. så var bara att ringa till jobb o säga att jag inte kommer på möte idag o inte kan jobba imorgon men men hon har ju varit frisk hela sommaren o hösten så de kan ju inte gnälla jag vabbar för mkt. mer att jag varit för ledig för mkt nu känner jag :S men men vi kommer igen :) inga planer på nån ledighet under våren såvida det inte krockar med utb o jobb igen :s vet inte ens om jag får ledigt nästa vecka än...
o dottern ska väl förhoppningsvis inte bli sjuk igen annars får väl stora dottern ta henne hehe.

Lite segt o vara hemma nu när jag ställt in mig men det ska nog gå iaf :p
ska försöka ta henne till röntgen iaf. kan ju ta bussen som går här utanför så blir det att bara sitta i buss lite o det är ju inte såå jobbigt. hade varit skönt att vara av med den tiden. som sagt vill inte vara ledig något mer så bra om tider hamnar när man kan. :)
nu blir det ju lite tider med sonen också o snart dags för tandläkare för alla. inte så lång tid framåt för att det ska vara tid att boka hos ortopeden för nya vårskor för minstingen med.  annars så ska det väl inte vara nåt större.
jaja det är bara att ta en dag i taget.
hade ju känts bättre om man hade haft mötet med chefen förra månaden men inget livsteken därifrån än heller.

nä lite frukost nu när alla samtal är gjorda o anmält vab till fk (anledningen till att datorn är igång). städa lite sen kanske...
eller kanske slänga ut julen imorgon hade ju varit bättre o sen städa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar