torsdag 17 januari 2013

he is alive

samtalet kom idag som jag misstänkte och inte ville för att jg gissar varför... men vad vet jag. vi hann ju säkert prata i en hel minut innan hann var tvungen att lägga på. var iaf nåt om att problemen med familjen inte var lösta nåt mer vet jag inte...
han skulle ringa imorgon. på sätt o vis hoppas jag att han ska ringa när jag är i skolan för då kan jag inte svara vare sig jag vill eller inte...

i övrigt har jag äntligen fått städat ordentligt överallt så skönt =) och nästan allt av julpyntet är nere i källaren igen. =)
inget samtal från jobb idag... så lever lite i ovisshet ett tag till.

finns inte så mkt mer att säga för tillfället. ska försöka få gång 2013 bara :p men allt har som sagt inte ramlat på rätta platser än så väntar på det innan jag tar nästa steg.
känns lite bökigt just nu, men samtidigt ser jag ändå framåt med hopp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar