tisdag 15 januari 2013

Tyst o stilla

Alldeles tyst hemma. Ovanligt... O skönt. Borde ta itu med att få ner sista julpyntet få in t täten i torktrumlaren o sätta på en maskin tvätt till som ska hängas. Men vill inte störa tystnaden än. Fast nu börja nog äldsta dottern vakna med härlig slemhosta :(
Tyst o vitt ute också. Ska det iaf vara vinter så föredrar jag snö framför allt grått o trist. Blir så dämpat o mysigt ute. Hoppas det håller sig kallt. Nackdel att sonens stövlar är i Norrland :(
Dottern kom upp så slut på den tystnaden :p de andra tre är i skolan.

Saknar honom. Snart 4 dygn sen jag prata med honom. Saknar han inte mig? Inte likt honom men å andra sidan inte likt honom att åka till sin fru haha. Nä för han har inte haft nån. Kanske har han inte skaffat nåt kontantkort, svårt ringa från hemtelefonen kanske. Kanske hänt honom nåt? Eller så har kanske det bara bra med sin familj o fru o tycker att det inte är ok att ringa mig... O ja som sagt egentligen är det ju bättre att han ringer. Bara för det ringer han säkert i em när jag inte kan svara :p

En kopp kaffe o sen lite nytta innan jag ska bege mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar