torsdag 17 januari 2013

Faller snart på plats

Sitter fortfarande med morgonkaffet. Latheten personifierad. Idag ska iaf sakerna ner i källaren o sen ska det städas och det ordentligt, ska bli skönt och kul. Får passa på nu för sen känns det som det blir mkt.

Igår kände jag mig hur stressad som helst. När jag sökte kursen så tänkte jag mig den på distans, att ha en fm obligatorisk närvaro känns inte som distans spec inte när det bara är 50% var inte uppfattningen jag fick av syon... Men men. Fick mailat min gruppledare igår med tänkta schema ändringar och hon svara att det skulle lösas så ska hon återkomma. Men jag retar mig ändå, jag har bästa schemat nu, kan in bli mkt bättre men nu kommer det bli väldigt mkt sämre :( jaja men får hoppas det är värt det :) tänk positivt o måste ju finnas nån anledning att jag gick o anmälde mig så nu får vi ro det i land :)
Känns lite stressande iaf men löser sig efterhand. Ska ju få in sonens läkarbesök också o så får det helt enkelt bli så att jag får vabba när dottern ska på sina besök. Svårt få till det annars.
Nu är ett sånt läge då man tänker tänk om minstingen varit som alla andra. Eller rättare sagt att det alltid måste finnas passning till henne är det jobbiga men även hon blir ju äldre.

Så än så länge detta året har jag börjat utbildning vilket innebär sysselsättning 130% lite ökning. Schemaändring.
Tagit slut med pv.
Sonen fått hälsporre läkarbesök väntar. Snart dags för besök i malmö, blir det op nu? Stress...
Funderingar på jobbet men chefen ska nog vara tillbaks på jobbet nu efter en månad sjuk så får se om nån kan få besked var man står, stress.

Känns rörigt livet just nu men ska väl landa inom närmsta veckorna så får man se hur det blir, tror det blir bra :)

Den blir det att ta tag i hälsan o vad jag ska bli sen... Tänkte komplettera betygen sen med nämligen, innan mitt högskoleprovs resultat går ut. Vågar inte göra om det i riskera sämre hehe.

Nä städa var det. Imorgon är det skola igen o sen får jag åka o veckohandla, pengar imorgon äntligen :)
Tråkigt att äldsta dottern är så sjuk :/ känns lite influensaaktigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar