torsdag 31 januari 2013

Så nu ljusnar det... Ett tag iaf...

Så skönt när man kommer ur svackan, som att dra ett djupt andetag efter att varit under ytan länge.
Som tur är kan man ju påverka familjen åt det hållet med så trevligare hemma nu :)
Idag fick jag veta att nya schemat börjar gälla imorgon. Tack för att jag fick veta eller nåt. Skulle egentligen jobba imorgon men pga schemabyte så var det vikarie insatt o ja det kunde det fortsätta vara hehe. Skönt att det löst sig iaf :) ska väl den nya tjejen gå bredvid mig nästa vecka... Gillar som sagt inte folk som ska studera hur jag gör men får hoppas att det är nån trevlig :) dock blir det väl kanske lite svårt att plugga på tis när man har lite paus, på mån är det fullt upp.
Idag blev inte så mkt gjort hemma... Veckohandla o fixa nytt schema till fritids Thats it...
Nu är jag på väg till Malmö för att träffa syster o gå på seminarium om ekonomi o min kommer vara bedrövlig närmsta året, jobbigt när det suger i shoppingtarmen... Men blir bättre på sikt hoppas jag så man blir av med lite skulder...  Ska iaf bli skönt att komma hemifrån o göra lite annat.

O tjatet om pv då? Ja är ju inte så jag kommit över nåt men känns lättare för tillfället. Han lär förhoppningsvis inte ringa nåt innan han ska hem nu...
Det är inte över o jag kommer vara korkad fler gånger så tro inget annat haha.
Som sagt blir en katt ist nästa gång ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar