onsdag 2 oktober 2013

värdelös tajming

Det är äl aldrig en bra tidpunkt men var han tvungen att åka just när jag har som mest att plugga :p Skönt att ha det att skylla på... noll koncentration, tankarna vandrar till honom oavsett. Men lite magont som påföljd.
Helst hade jag bara velat vara hemma själv ett par dagar, bara gotta mig i att vara ledsen, krypa under täcket men som det är nu tror jag inte mina ungar hade uppskattat det spec mycket.

Han har precis åkt o jag saknar honom redan som bara den...
Hjälper inte till att man e svartsjuk heller. Han borde väl vara framme nu iaf... o här ligger jag ensam o där ska han sova... i deras rum... med henne...
ja jag hör själv hur sjuk hela situationen är... jag har kvar ett förnuft även om det tyvärr itne väger över.
Varför var inte detta en berättelse som man kunde skriva om med ett lyckligt slut som man kunde göra en roman av... en stjärnklara nätter eller vad den boken nu heter...
nä inget sånt här inte...
bara fulgråt o en man som inte kan stå emot sin kultur, heder, familj... skulle inte vilja ha honom annorlunda heller... förstår honom... hans kultur är extrem men det är det som är sanningen för honom, så han är uppfostrad, hans religion hans tro.
Kunde jag inte hittat en muslim åtminstone :p

Nu försöka sova... blir nog lite blöt kudde ikväll igen.
Nu är man ju dock så gammal och tråkig så man vet att det går över... som en förkylning.. bara att stå ut...
Imorgon jobb o jag har så ingen lust men men...
Måste göra ett prov och en labbrapport i biologi2 och en inlämning i psykiatri och jag orkar inte :s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar