fredag 4 oktober 2013

väldans med tid...

Pluggar o pluggar men kommer ingen vart tycker jag. i min sena planering hade jag ju tänkt mig att göra provet nu på fm i bi2 men nä kommer inte hända får nog bli ännu senare *suck* ska läsa på lite till sen får det bli psykiatri för resten, måste komma iväg en runda till affären med... med bussen :p
Ska ta en liten paus o smita in i duschen tänkte jag iaf. Imorgon lär det inte bli så mkt pluggande fast jag e ledig för sonen fyller år o på söndag e det jobb igen men jag ska inte ge upp, har iaf insett att på detta viset blir det nog inte toppbetyg i biologin iaf, saknar lite lektioner kan man säga. Visst man har en lärare men med telefonfobi så är det ju inte så att man ringer honom stup i kvarten med småfunderingar.. Nästa vecka är det muntligt o det ser jag inte framemot det minsta...

somna ganska bra igår så känns lite bättre idag... väntar på att han ska ringa men hoppas att han inte gör det... att det bara inte blir mer än så här... Känner mig lite dålig som inte är mer under isen men som sagt har ju varit nere för detta läänge nu så finns väl inte oändliga resurser att deppa för är väl en bit i bearbetningen redan så att säga, därmed inte sagt att jag inte saknar honom, det gör jag. är så van vid att vi pratar innan vi somnar... jaja det är som det är...

imorgon blir det bowling med minstingens "kompisar" ska bli trevligt. Sen vill sonen ha kfc till middag... hmm inte hittat nåt recept... hitta på själv?
måste slå in paket idag med... tårta imorgon? känns som vi kanske firar honom mer när släktingarna från norr dyker upp... 
nä sätta lite fart detta har jag inte tid att slösa tid på hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar