onsdag 16 oktober 2013

Outsinnad källa av gnäll

Orkar inte mer... Mental breakdown... Vet inte varför idag är ingen sämre dag igår eller än i förrgår. 
Svårare o svårare att komma upp ur sängen. Svårare o svårare att koncentrera sig på studierna... Mindre ork till nåt här hemma...
Ser ut som fan här rent ut sagt o kan mellandottern hjälpa till, icke. O inte gör hon ngt lättare när hon ska stimma när jag försöker plugga... O inte kommer vi fram till nåt, konflikter.  
Tålamod är slut. Tvungen att gå o gråta för sonen sucka när det blev mos till middag, grädde på moset :-P

Minstingena krav på uppmärksamhet suger energi, hennes ständiga tradande...
Ekonomiskt klara jag mig men nu är det dags för nästa månad o allt skiter sig...
Tyst från... Älsklingen... En talad tystnad.. o mina känslor Ang det sträcker sig från ytterlighet till ytterlighet... Försöka vara gammal o vis, jag överlever, det går över, det höll inte längre iaf...

Tänka på bra saker... På samtal med flera trevliga personer, på att jag fick A på provet idag, för att jag inte ger upp, för mina fina barn, fina familjemedlemmar..

Om jag inte var envis så hade jag velat ge upp... Men det kan man inte, inget alternativ...
Tänker "förbjudna" tankar... Om jag haft en förälder som tog barnen varannan vecka, om minstingen inte varit särskild, om jag sluppit hamna i denna ekonomiska skit, om mellandottern bara flytta... Sämsta mamman...

Jag vill bara få ett break..  weekend på hotell utan krav utan måsten utan ta hand om...
Löjliga tankar som att älsklingen ska ringa att de skilde sig iaf o för alltid bara jag som gäller haha som om jag vill det egentligen..?
Men en trygg famn att vila i... Nån annan som tog över...

Övertrött? Pms?
Tänker gå o lägga mig nu när jag nattat minstingen... Time out... Få nya krafter..   så jag orkar plugga effektivt imorgon o storstäda, ha gäster på lördag, orka vara social på lördag, plugga mellan varven. Några dagars dåligt fokus o man e så back på biologin inte alls samma tempo som andra kurserna...

Nattning för mig o minstingen
Imorgon är en annan dag...  En bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar