fredag 4 oktober 2013

huungrig

kan man vara mer seg? sengångartempo på mig minst sagt. Inte så mycket som händer men kämpar på... så får vi se hur långt det räcker...

nu vet jag iaf vilken tid vi inte ska handla på om vi ska åka buss till affären... på bussen inser vi att det återigen är express privatbussen... jisses... sen fråga han om han inte fick en buss haha. O så säger folk att jag verkar vara avståndstagande verkar denna killen ha missat iaf. och att man har en flock barn med verkar inte hindra men man får ju vara glad så länge han inte står o knackar på dörren...
fått erbjudande om dej imorgon också men blir inget av med det även om det är en betydligt intressantare kille... ja en kk finns också tillgänglig om jag vill det haha.

men nä killar är ingen prioritet just nu o inte så att älsklingen är glömd...
försöker plugga o plugga o plugga... stressande känns som när man ska gå en längre sträcka på tid o ska hinna fram en viss tid o det känns som att det kvittar hur mkt man anstränger sig så känns det som om man inte kommer någon vart men riktigt så är det ju inte. nån gång blir jag väl klar hoppas jag... men huvudet är inte med... huvudvärken e dock med hela tiden :s

nu skyller jag på huvudvärk, hunger o kissnödig så kan inte tänka. så bäst att göra något åt det kanske :p

o ja en liten bit av mig är lite lätt besviken att han inte har hört av sig. ;(
lyckats få till missförstånd med mellandottern med på mess, jag är bara så frustrerad... vad f-n sa jag göra, vad kan jag göra?

nu dator paus en timme sen kör vi igång med psykiatriinlämningen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar