söndag 6 oktober 2013

Skulle vilja

Hade varit så skönt att bara ge upp just nu känner jag, orkar inte, stressad, allt blir bara halvdant. Men jag är inte den typen mer har man tagit fan i båten får man ro den i land :-) men just nu... Måste hålla mig till planen känner jag. Ska bara göra en också... 
Idag göra bi provet, ikväll alltså jobba först. Så får det bli hur det blir. Imorgon jobb, möte med särskolan, göra labbrapport ( som jag dessutom misslykades med då jag lyckades få krassen att mögla hehe. På tis jobb o sen nästa bi prov på kvällen. På ons skola o sen plugga o på kvällen minstingens målarkurs. På tors plugga och till stan för att prova ut skor till minstingen. På fre jobb o lämna in sista psykiatrin. Tror inte det är mer än så så ska gå hehe. Just det är ett muntligt prov i biologin med så ta det på tors fm. Ska försöka ha åtminstone lördag fri då vi, förhoppningsvis, ska ner till min syster o bebben. Har inte råd egentligen men men ska gå det med. Ett experiment till som ska göras men då ingår ngn vqttenväxt som jag inte har råd med nu.

Framför allt måste jag skärpa mig med sömnen igen. Äldste dottern åker på tors igen :-( svårare utan den hjälpen...

Nähä färdiggnällt o känns bättre nu tar vi tag i jobb :-)

4 kommentarer:

  1. Jag vill bara ge dig en stor kram för du kämpar verkligen på! Kram:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket :D
      är ju lite peppad av dina mål du brukar skriva om, jag är inte lika duktig på dig på att skriva ner så exakt men jag känner ändå att jag har mål att jobba mot =)
      kram

      Radera
  2. Jag vill också ge dig en stor KRAM :)
    Jag tycker Du är fantastisk som klarar av allt runt Dig!

    Kram Louize

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket det var snällt sagt :)
      Kram

      Radera