måndag 7 oktober 2013

överskottet

Nu har jag nog gått igång på något överskott var lika pigg igårkväll men då skyllde jag på att jag fick fixat med provet...
idag har jag jobbat, sen var det möte på särskolan som var sådär givande...
hem o göra labbrapporten, fixa anteckningarna till gårdagens prov o skicka in det såg en video om virus. o nu borde jag sova.
Imorgon jobbdag. sen hem o se en video om bakterier o en om virus. göra provet sen är jag ifatt mig =) på ons skola o läsa om antibiotika resistens inför muntligt förhör o så måste jag börja på pykiatri inlämningen. Fullt upp =)

älsklingen ringde idag men jag jobba o kunde itne ringa upp direkt eller svara så när jag väl ringde var han upptagen... o visst jag har kollat telefonen idag men helt ok att han inte ringer... igår räckte på nåt vis. annars blir det inget avslut.

f-n börjar kännas i halsen, stress, ingen jacka o för lite sömn kombo kanske.... jag ska inte bli sjuk för jag tänker åka till malmö i helgen. dels för min systers skull men även för min egen hade varit trevligt att åka ner o mysa lite snacka lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar