tisdag 8 oktober 2013

fail

Haha ja det gick ju inte så lysande :p vad ska jag skylla på? ringrostig? jaja nu har jag lärt mig lite om hur det ska vara så då kämpar vi på lite till då :p
Ja eftersom jag har skrutit innan kan jag meddela att jag fick E på labbrapporten :S det är inte okej... fast jag är förvånad över mig själv för inte det mesta deppad av det mer jävlar anamma att nästa ska bli bättre =) hoppas jag...
ska krånglas till lite till... provet var inte betygsatt utan mer efter var fråga markerat på skala från låg till hög nivå skulle gissa snitt på c kanske... och även om jag inte är hundra nöjd med det så satsar jag nu på c... det är fasiken inte lätt detta inte när man tappat så mkt på dessa åren. är ju ändå en b kurs o man brukar ju läsa lite parallellt med kemi tex vilket jag hade behövt men ska nog bli bra..
Känner mig som jag går lite på adrenalin och hade egentligen tänkt göra provet idag men ska vara smart o satsa på sömn så efter skolan imorgon fixar jag bi provet, så får det blir... sen läsa på till det muntliga...
måste ta tag i psykiatrin med men men... störigt mina senaste två uppg är inte rättade känner att jag ramla ner ett snäpp där med nu när det blev lite mer men men...

I övrigt hade jag en dipp idag... blev bara så ledsen och saknade älsklingen men ja det gick väl över... ledsen men orka inte gråta heller... ville mest bli förbannad. arg för att han åkte för att han inte stanna... men jag kan inte vara arg heller den som sig i leken ger... hade iofs inte tänkt att vi skulle leka så länge det är väl det som är en del av problemet. dessutom som man säger man ska sluta leka när man har som roligast för sen går det bara neråt...
förbannad för att han inte ringer, ledsen av samma anledning... skulle bara vilja stänga av mobilen så man inte hör hur tyst den är...
men ja.. jag samla ihop mig igen.. fokus, gå vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar