söndag 27 oktober 2013

Försöker o försöker

Det går inget vidare det här... Segt fortfarande, svårt komma upp, dålig sömn...  Lättirriterad skulle bara vilja vara i fred i sängen hela dagarna :-P
Men ja det funkar ju inte när man e omgiven av barnen hela tiden...
I fre lyckades jag rycka upp mig lite o fick gjort ett prov i biologin iaf blev väl typ betyg c-b nånstans på det... Får duga, dock inte orkat plugga mer så massa back... Skulle iväg o köpa vattenpest till ett experiment men inte hade de det *suck* vet inte vad jag gör då :-(
Varit på marknad med syster, bebin o en del av mina barn. Var trevligt o ockuppera tankarna lite.   Pappa kom hit på kaffe. Varit ute o promenerat o plockat lite höstdekorationer med en del av barnen idag...  Bytte köksduk i börja göra lite höstfint, städat, tvättat, handlat. Dottern gjorde äpplepaj, sett film...
Nu sova. Ledig imorgon för ska på återkontroll med minstingen i Malmö imorgon. Storm väntar så kommer man väl inte hem kanske...
Sen e det dags att börja jobba igen, tar emot.
Kanske ordnar det sig för mellandottern nu så man kan börja glädjas utan oro men tar inte ut nåt...
Pratade med en tjej på gården idag, hennes son hade nyligen fått diagnos adhd, o jag kände bara tack o lov att man är i slutet av den mörkaste tunneln iaf.

Nä sängen...

saknar älsklingen, favorit bitar som när han ringe o jag alltid blev glad... Att bli kramad, att känna mig älskad och viktigast.
Whatever...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar