lördag 5 oktober 2013

Inte alls bra

Haft en bra dag förutom att jag nu är så uppstressad för att jag är ännu mer back i skolan. Känns bara too much med allt nu...  Jag måste komma ikapp mig o det snart... Sovit för lite, tänker på älsklingen för mycket. Fick livstecken idag han skrev på Facebook att han älskar mig och drömmer om mig.. . Ja kanske han gör men det e ju när han ligger bredvid henne... Vet inte hur de har det vet inte o vill inte veta. Idag har det varit sämre igen saknar honom mer o inte pga det han skrev för det gjorde jag direkt når jag vakna, sakna...

O så skolan... O alla tankar om mellandottern.... O pengar... O jobb... O trött trött trött.

Idag var vi på bowling med minstingens "kompisar". Var riktigt trevligt o jag ansträngde mig för att vara social, inte mitt naturliga o inget folk märker men jag får puscha mig själv o vara glad för mina framsteg...
Efteråt åkte vi hem o hade lite enkelt födelsemys för sonen som fyller 13 i dag. Han var med o bowla också. Sen tänkte jag göra middag o plugga men så dök äldste sonen upp o sen blev inget gjort :-( ja trevligt umgås med barnen men...
Snart sängen.. gråta av utmattning o sova... Jobb imorgon o jag orkar verkligen inte.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar