torsdag 3 oktober 2013

Ny fokus

Så då var ännu en natt avklarad, inte så svår. Har ju ändå bearbetat detta så smått de senaste 1 1/2 året så ingen chockfas direkt. Varit här förut kan man säga.
Ledsen visst men man vet ju att världen inte går under.
Nu är det återigen prio på plugg, blev inte mkt igår tyvärr då tankarna inte ville stanna. Skulle vilja tillägga lite men kan låta fel så.
Hjärtsorg förstörde mina studier en gång men ska inte hända igen, ja var väl inte bara det men men...
Fokus framåt så kan han ligga där i Irak med sin fru om det är det bästa för honom vilket jag vet att det är om man är förnuftig, vet att han älskar o saknar mig trots det vilket gör det lättare. O sen kan ju andra tänka att han inte gör det att jag mest var bra att ha så långe osv osv men jag vet jag är med vilket andra inte är så...
Nu ska det först jobbas iaf... Segt men men kan inte sjukskriva sig för det hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar