måndag 28 oktober 2013

Lite läskigt faktiskt

Idag var det dags för en runda till malmö. Först träffa vi syster o bebin. Så söt han e som en liten docka. Hann inte umgås så mkt men trevligt iaf :-)
O så var det då dags för röntgen o läkarbesök. Jag trodde att det var bra men det var ändå så skönt att se att kröken inte blivit större sen förra röntgen :-D ingen ny op aktuell så lugnt till ettårskontrollen. Men jisses vad den läkaren är snabb, verkligen in o ut...
Sen var man glad att vi var färdiga så tidigt som vi var. Stormen börja ju dra in då. Kom på ett fullproppat tåg men hellre det, försenat men framåt. Märktes inget av stormen i Malmö då men när vi närma oss Landskrona blev det värre o värre. Bussfärden sista vägen hem var hemsk. Den blåste o gunga, löv virvla runt, tunga saker dunsa mot fönsterna. Var nära döden upplevelse. Satt bara o vänta på det värsta, sonen på 13 var minst sagt också nervös. Gick inte att dölja att man själv var det. Men 20 min senare än vi skulle kom vi iaf till vår hållplats, då var det bara promenaden hem.. med minstingen som hatar all blåst... Tack o lov att det inte regna iaf. Jag o sonen fick ta ett stadigt tag i varsin hand o sen flög vi hem, hade varit värre med motvind. Men kvistar flög i luften, träd hade vält... Nu börjar det tack o lov att vända men minstingen sover hos mig o sonen har bäddat på madrass på golvet o mitt rum också. Det ligger i lä lite bättre ljud där om man säger så...

Imorgon måste vi upp tidigt, noll lust men men... Snart sova... Bästa på hela dagen. Fast... Inatt vakna jag av att jag låg o skrek...
Möte på jobb imorgon... Visa entusiasm... Som jag har noll av...

Imorgon fyller älsklingen år på ons återvänder han till Sverige.
Jag är sååå back i skolan.   Orkar inte...

Vill bara sooooova... For ever

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar