torsdag 24 oktober 2013

inget vidare...

orkar inte skriva nåt här... finns väl en gräns för hur mkt gnäll man kan spy ur sig...
orkar inte ens skriva... orkar ingenting längre, inget är roligt, vill bara ligga i sängen hela dagarna. Tur man har barn hemma för man kommer inte undan med det här hemma...
Finns inga barn som vill se sin mamma som nåt kolli heller...  Idag sa ena dottern att jag såg så gammal o döende ut och det passar insidan...
jag giter inte kämpa mer helt enkelt... jag vill ge upp, vilket inte är ett val... ekonomin känns tyngst nu men jag har väl klarat värre... är väl mest att det är ett sånt bakslag och det är ju alltid värre att gå från bra till dåligt än tvärtom...
skolan går inget vidare inte extrakurserna... två veckor back o knappt fyra kvar hahahaha.
älsklingen prata jag med häromkvällen vilket inte gjorde nåt bättre... han var så ledsen... mm... ja orkar inte gå in på det... sämsta romeo o julia ever...

positivt då?
bra betygssamtal med läraren.ännu ett A och hon sa att det var roligt att ha mig som elev och hon lärt sig mkt nytt av mig.
Hade en trevlig kväll inne på FUB med några mammor, inte för att jag var på topp men var med iaf...lite scoial. sen var det trevligt på minstingens målning igårkväll..

i övrigt är det mest oro som rör sig i denna kroppen för allt o alla...
barnen är inte direkt felfria för tillfället heller vilket inte gör det bättre... Flickorna har lite bekymmer vars om man säger så...

varje kväll hoppas jag att jag ska vakna med ny ork... varje natt sover jag dåligt, varje morgon vaknar jag med ännu mindre ork...

men håller uppe fasaden och fortsätter att tänka imorgon så...
ska försöka mig på lite skolarbete, måste bara acceptera att jag måste sätta ribban lågt...
väla med barnen o veet itne hur jag ska kunna köpa det de behöver... marknad... marknadspeng...
men sen så...

Fint höstväder iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar