onsdag 2 oktober 2013

Inte det minsta gullig

Jaha då flög flyget för en halvtimme sen o han med det, inte mycket att göra åt det nu typ...
Vi prata igårkväll o sen grät jag lite, ingen fin gråt inte mer jag behöver nässpray för att kunna andas o bita i kudden för att inte låta. Lite mkt gråtande nu... Han hade också gråtit så lite bryr han sig. Jag vet att han gör det men han vill inte gråta o inte att jag ska det heller. Han vill att vi låter det ligga lite dolt o försöker vara glad o få mig glad. Känns lite lättare för honom kanske inte han som blir lämnad eller vad man ska kalla det... Tror ni jag kan motstå han denna gången? Haha. Tanken är det men känslorna är det värre med.. å andra sidan har int detta bara mest varit jobbigt o ohållbart på sistone? Sistone som i 2 år kanske hehe.

Skiter i vad andra tycker, älskar den killen o han har gjort mycket för mig o lärt mig mkt. Ja inte medvetet mer i ett annat plan.
Huvudvärk.
Rolig när jag låg där i sängen igår så börja halva jag analysera mig själv, psykiskt o på cellnivå haha. För mycket plugg antar jag... Sen inbilla jag att mamma var där för ett par korta sekunder vilket jag inte tror egentligen o jag tänkte inte på henne på nåt medvetet plan men lugnade ner mig iaf...

Skulle kunna skriva massor om trasigt hjärta men ja, det är som det är.

Läraren var sjuk idag så slapp skola, hade inte orkat men fick ta mig till jobbets apt o inte för att jag orkar engagera mig men idag var det inget kul alls... O ingen buss som dyker upp... Hem o plugga, orka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar