onsdag 9 oktober 2013

ingen

jaha det var det... eller vad säger man...
om jag tar det bra, nä inte direkt, get over it eller något..
känner mig tom eller överfylld kanske, så där som man är när man är jättekissig. bara en massa som vill ut men man kan inte pressa fram det...
har inte tid heller, när ska jag hinna lägga mig o självömka mig? Nu i tio minuter men är det lönt o jag hade ju inte sett klok ut när jag kommit till fritids.
precis fokuserat mig på en timmes biologiprov, kändes bättre än förra men kluriga frågor. för mycket tänka själv långt bort, för mycket som jag tappat från ke o bia, men men gjorde att jag bara tänkte bakterier och virus för ett tag. Gick inget vidare i skolan idag heller, tröttheten kom ikapp, jag var nog mest en otrevlig jävel haha. och då visste jag inte ens...

Lite paus från allt, sova, vara själv, ladda om. kommer inte hända... fokusera vara upptagen... tur jag inte deppa ihop för nu kom sonen... ja man får vara ledsen inför barnen men man behöver ju inte skrämma den :p

ska bara bearbeta lite, kan se det som att det är ett steg på vägen. nödvändigt men inte roligt för det. I will get over it, sooner or later.
Känner mig bara så ensam emellanåt... i detta fallet spelar det dock ingen roll...

nä gå o hämta minstingen. Se om det blir nån målning idag, annars plugga... Hitta inläggen till andra av minstingens skor, imorgon utprovning av nya... Hoppas de inte har några hemma har inte råd att betala haha.
Fick tid till ortopeden till henne med, nervöst.
Ska ev besöka ett korttids snart med men inte alls i den hålan jag vill men men...
Ja händer saker, ingen tid att bara deppa... fokusera, beta av...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar