torsdag 17 oktober 2013

Konsten att förstöra en dag

Dagen blev faktiskt helt ok. Lyckats plugga massor, inte ikapp men på väg... Umgåtts med barnen. Hunnit städa o tvätta det mesta...  Hållt tankarna i schack med flow på annat.
Fått a på sista inlämningen på psykiatrin så kan nog räkna med ett A även i den kursen :-)

O sen tänkte jag betala mina räkningar, var inte alls lika kul... Inte alls... Men kämpa på, inga glasögon till minstingen nu heller men men... Nu e jag ganska nära att komma ifatt iaf, bara det... Sen ska det vara ok iaf, ingen lyx men ok.. ingen jacka till mig heller, låssar att jag helt plötsligt är fan av ha ett antal stickade tröjor på mig :-) funkar så långe det inte blåser.. 

Nu på kvällen när man börjar sacka ner lite smyger tankarna på mer o mer...  Tre dagar sen han ringde sist. Hade ju önskat att han skulle saknat mig lite mer men e väl bäst såhär... Får sitta på fingrarna för att som bitter o lämnad börja smsa hehe. Jag är ju äldre o klokare nu förtiden. Får väl anta att han har det bra o vara glad för det.
Tråkigt med hemligt förhållande, inget man kan sörja bland folk... Barnen vet inget heller än. Inte lönt när det känns struligt. Bättre vänta tills det är klart..

Slutet på något är början på något annat. Stängs en dörr öppnas en annan.
Försöka plugga lite till, lite tv o sova sen.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar