fredag 11 oktober 2013

Stolt o oteknisk

Är sorgligt hur oteknisk jag är eller vad det nu beror på. Yngste sonen skulle ha mer minne till sitt Xbox. Då börjar jag googla för att komma fram till att usb nog är bäst, 2,0, hastighet på 15, o 8gb. Så o så kolla upp att det ev behöver konfigureras av Xbox. Så skulle man då enkelt beställa ett. O kan jag bara ta ett i högen nä då. Ska jämföras kollas upp. Hitta inga hastighets informationer, dåliga recensioner o det åker bort. Jag höll på en timme med det haha. Sen messa jag stora sonen, jag kommer sa han o sen beställde han o betala ;-) han är så söt :-) han har verkligen kompenserat för året när vi inte var riktigt överrens :-P
Men att spontanköpa ngt tekniskt verkar inte vara min grej. När jag köpte Tv:n velade jag med till dödagar tills dottern tröttna o beställde en åt mig haha.
Men det måste ju bli rätt, jag avskyr klabb.
Yngste sonen är också en pärla. Han har bestämt med minstingen att han ska hämta henne idag. Jag är ju lite hönsig, säga vad man vill men minstingen är ju inte som alla andra. Men som sonen argumentera, vem har bäst tålamod med henne? Hon slipper vara länge på fritids på en fre, du slipper hämta henne när ni är trötta. Hmm jo :-) så ja de lyssna inte på mig som tur är. Jag tror jag får svårt att inse att de e stora. Tur jag ändå försöker bli ngt annat än bara mamma nu. Att ha varit så intensivt mycket mamma under lång tid blir ju ens identitet. Inte så att jag ska sluta vara mamma men inte bara.
Jag är verkligen stolt över mina barn.
Idag ska stora sonen på förhör o han tycker det ska bli jobbigt. Han blev vittne till en hemsk misshandel i denna håla o han känner offer, förövare. Inga nära vänner så sett men iaf. Min son är ingen fighter o var inte inblandad men tydligen hade polisen frågat de andra de förhört om han var gangster för enligt polisen såg han så ut?! De hade skrattat o sagt den mesen :-P får hoppas det går bra, folk är inte kloka. Det var batonger, knivar, pistol. I min lilla håla.

Nu ska det jobbas... Ikväll plugga.. imorgon ska jag ta ledigt från allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar