tisdag 1 november 2011

snorigt värre

stackars minstingen är så förkyld fast då slipper jag å andra sidan ha dåligt samvete för att vi inte gör nåt större känner att det passar alldeles utmärkt att bara hållla sig hemma med en liten promenad bara. vila upp oss lite...
fast efter idag räcker det nog, börjar känna mig lite rastlös men har ingen större lust att börja nåt större projekt heller. ska bara ägna mig åt minstingen =)
blir en liten tur till ica sen idag också, inhandla lite nässpray och frimärken för som vanligt glömde ajg skicka lönelappen igår...

har lust att baka nåt roligt men nån ska ju äta det också..  har redan en päronkaka och en tårta som inte är uppätna...
jag har ju lite för lite vänner... men på fre ska iofs barnens pappa komma på kaffe han ska ju lära sig hörapparaterna också när han ska hämta dem. känns inte alls ok att lämna henne till honom med dem men jag får väl försöka lite på honom eller nåt...
i övrigt ger jag inte mkt för honom överhuvudtaget, vet ju att jag i början var ganska blind när det gäller honom men senaste åren så beter han sig bara värre o värre tycker jag men men han e ju iaf barnens pappa... skulle ju kunna skriva vad som stör mig men ja det är väl inte rätt...

jag är fasiken ingen internetshoppare. försökte leta lite jullappar igår men orka fasiken mot slutet men fick beställt lite småsaker iaf... fast undra om det inte blev mest skit till mig iaf :p
till minstingen och äldste dottern har jag kommit på en massa jag kan köpa men till de andra är det värre...  var lättare när de var mindre, inte såå kräsna o inte räknade så exakt på kronor o antal presenter hehe.
fast iofs mellandottern var sällan elelr aldrig nöjd som lite heller...

nä dags att fixa fram lite lunch o ta en paus i denna betungande dag med lite hem till gården =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar