söndag 27 november 2011

ångest...

tänkte jag skulle betala räkningarna men nä klara inte alls av att kolla läget.. får väl göra det imorgon  när jag e själv hemma, känns bättre så...
blev ingen julskyltning idag, asar inte ut minstingen i det vädret. vi baka lite ist men inget som blev nån höjdare förutom kanelhjärtana som jag baka till sonen så han blev glad. hade velat ha saffran men kanske imorgon...

känns inte alls som helgen blev spec avslappnad, inte som jag hoppades iaf...
sover så jädrans dåligt också... för mkt oro...

ingen av de stora döttrarna kunde ta sig hem idag med tåg pga stormen. kallt e det här inne också blåser rätt igenom fönsterna :S

måste väl sätta lite fart o fram middag till msåbarnen o älsklingen... själv mår jag bara skumt men får se om jag kan få nåt i mig...

jag älskar julen o hela december... önskar bara jag kunde få njuta helt utan penga ångest... jaja kunde alltid vara värre antar jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar