torsdag 3 november 2011

"riktig svensk"

usch nu får jag sluta deppa...
tydligen inte alls bra att bara vara hemma o drälla... för mkt tankar känner jag. fast samtidigt är det ju rätt mysigt att få rå om minstingen ordentligt =)
vabbar idag men hon mår bättre idag men bättre hon får friskna till ordentligt så kanske hon klarar sig resten av terminen sen kan man ju hoppas...
själv har ajg en huvudvärk som inte går av för hackor o ont i resten av kroppen också är ju som en gammal skruttig gumma i kroppen... men man har ju mest bara sig själv att skylla... fast allt är faktiskt inte självförvållat... som axelskadan och så flippa mitt ena ben ut en gång när jag skulle ta på mig skorna som om nåt fastnade typ en nerv elelr nåt sen dess har jag ofta ont i det benet och kan inte böja det som andra benet utan att det tar emot och gör skitont... sen lite ischias på det fast faktiskt inte haft så mkt problem med det på sistone...

idag blev det iaf treo o sen kör jag igång med en ny omgång med rosenrot och får nog gå på det tills julen e över hehe...
just nu är jag ganska trött på att drälla hemma men som mitt schema ser ut i det närmaste så är jag nog ganska sugen på att göra ingenting igen när det närmar sig jul... aldrig nöjd...

har försökt få lite ordning på mina framtidsplaner men blir så trött av alla hinder som står i vägen som verkar vara omöjliga att komma förbi... smådepp...  ekonomin e det största problemet, får väl köpa massa trisslotter...  lycka till eller nåt... eller en rik man som kan försörja mig några år...

lite andra tankar om andra saker som småstör lite också men inget jag tänker skriva om här...

stora nyheten för dagen är annars att älsklingen idag hämtade ut ett rek.brev. hans ansökan om medborgarskap har beviljats. han var så glad =D så han kommer nog idag för att fira lite...
för min del är det ju lite tudelad glädje... innebär ju att han kommer åka till irak till våren som var hans bplan nu när han inte kom dit denna hösten.
Jag är ju glad för hans skull, han saknar ju sin familj så... men samtidigt kommer han ju leta efter fru då... o gifta sig...
men visst kan väl komma ssaker i vägen iaf... har ju hänt förr...
ibland vill jag bara skita i det o göra slut på det nu, för slitigt att vänta...  men samtidgt vill jag ju vara med honom så länge jag kan... jo jag vet att det låter säkert jättekorkat om man ser det utifrån... han vill ju att vi ska fortsätta träffas när han kommer hem igen men nä jag kan inte träffa honom mer om han gifter sig nån gräns måste man ju dra... han fattar inte riktigt det... nej i hans kultur kan man ju ha flera fruar hehe men det går icke med mig....

nä nu har ju redan hem till gården börjat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar