fredag 25 november 2011

börja nästan tvivla..

var en baggis att överleva jobbdagen idag en dag i veckan kan man ju klara på vilket ställe som helst hehe...
fast när jag satt o fyllde i lönelappen var det inte lika roligt längre :S blir verkligen ingen lön i dec *Suck* hur fasiken ska det gå...
o då sitter jag ändå och beställer en onödig dag idag samtidigt som jag beställde en sak till ena dottern... hmm dumma mig o jag förtjänar inte ens det... jaja...

denna helgen sak jag bara ta det lugnt... för en gångs skull finns inga måsten eller borden...  huset är i princip julstädat o det som e kvar stör inte... ingen tvätt väntar förutom lite som ska vikas... måste inte handla men vi ska nog en sväng till affären imorgon iaf tänkte jag.. ska hämta ett paket med lite julklappar o nya gardiner och julsängkläder till de små så ska fixa deras fönster imorgon... o ja det var billiga saker men idag när man kom hem låg rabattlapp från dem grr... hade jag väntat tills idag hade jag kommit minst 300kr billigare på det paketet, surt men men...
sen e jag sugen påa tt börja julbaka lite imorgon bara för att det e roligt =)
sen får vi se om det blir nån julskyltning på sön... för min del kan det kvitta i denna hålan men orkar inte bege mig till nåt större ställe med massa folk med minstingen o andra sidan måste väl minstingen få träffa tomten antar jag... eller??

fast helgen börja sådär...
på vägen hem fastna bussen i en jättekö så blev sen till fritids som om jag inte hämtar sent nog ändå...
sen tänkte jag lyxa till det nu när det bara e jag o de små hemma o beställa från pizzerian... o när vi bestämt oss o ska skicka beställningen ja då använder inte de sig av min internetbank längre o inga kontanter hemma... o börjar såna saker klabba så får ju minstingen utbrott... så fick beställa ändå o sen springa till ica o hämta pengar... o gissa om det börja spöregna dyngsur när jag kom hem...
så nu väntar vi på sen middag *hungrig* hoppas inte maten klabbar också...
barnen sitter o spelar x-box på rummet, försöker ignorera vad det är för sorts spel de spelar :S

ser framemot en helg utan tonåringar hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar