lördag 26 november 2011

att göra ingenting...

Var meningen att jag skulle göra ingenting eller rättare sagt inte mer än jag ville men med en minsting i hemmet tex så är det ju inte så att jag får som jag vill jämnt o ständigt hehe
så dagen blev väl inte riktigt som jag tänkt men ok iaf... dock blir det ingen uppekväll för minstingen ikväll, har en begynande huvudvärk om man säger så...
långt om länge fick vi iaf klart sista fönstret som var i småttingarnas rum. fick hängt upp nya gardinerna också som vi var o hämtade men de var väl inte riktigt som jag tänkt men men...
ja fick hämtat paketet på posten och handlat lite... men nja börjar redan tröttna på ica, blir att fortsätta storhandla på city gross men visst bekvämt med en riktig affär nära...
när vi väl kommit så långt så var mer än halva dagen borta så blev bara att slänga ihop en mjuk pepparkaka, glömde dessutom att köpa saffran...  sen slängde vi ihop två limpor också...
o så diskat
sen fika med chai te från min kaffemaskin =)

nu ska jag fortsätta med middagen... kamben o klyftpotatis.
sen kommer älsklingen.. känns sådär... orkar knappt fast vet inte varför... eller jo men skriver jag inte här hehe...

nä om man skulle in o bunta ihop de bråkande barnen, kastar snart ut det x-boxet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar