torsdag 10 november 2011

svajjigt

just nu är humöret helt upp o ner eller ja kanske mest ner.... känns inte alls som om jag mår riktigt bra men ja det brukar ju gå över... eller...
men ja orkar inte sitta här o gnälla just nu... på bussen är som vanligt bästa stället för mig att komma på inlägg o ja en del kommer till på jobb också men när jag väl skrivit dem i huvudet så är de ju mer eller mindre borta... orkar inte repetera för mig själv...

känner mig mest ensam o less... lite väl mkt negativt tänkande tyvärr...
men måste nog bearbeta lite när gammalt rensas ut, måste samla lite krafter så jag kan ta nya tag o göra en ordentlig nystart, måste kunna satsa 100% på det...
måste tro lite mer på mig själv.
o måste skärpa till mig lite också, sluta vara så mesig o feg men det e f-n inte alltid så lätt att jobba med sig själv...
ibland kan jag känna att jag verkligen saknar en bäste vän att prata med o bolla lite idéer med.... blir ju aldrig att man träffa några syskon längre heller... alla bor på sitt håll o har sitt så blir väl så...
en inkväll med syster hade inte varit fel men jag har ju lite svårt med barnvakter o jobb o syster har ju tidigare sagt att hon inte e så intresserad av att åka ända hit.

jaja det blir som det blir...

imorgon ska jag väl försöka börja med julstädningen, tänkte vi skulle fixa det i helgen. är mer eller mindre ända tiden för det. nu blev det väl lite ändrade planer under helgen men ska väl hinna med en del iaf hoppas jag...
imorgon ska jag åka ner med minstinen till syster i malmö, sista helgen på ett par månader hon ska dit :S men men tyärr blir det i dec att jag itne kan när hon kan o tvärtom...
ringde o ville att jag skulle jobba imorgon men fast jag inte borde tog jag inte det... dels känner jag mig inte alls i form vilket isig inte är anledning för mig att säga nej :p men sen ville jag faktiskt åka ner med minstingen också... sista helgen med riktiga sovmorgnar på evigheter... inte för att jag lyckas sova länge men är skönt att slippa bli väckt av minstingen eller väckarklockan... o rätt skönt att slippa ta minstingen på morgnarna :p

skulle verkligen vilja åka iväg på semester... men kommer väl en dag o en tid för det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar