fredag 18 november 2011

ett fotbad nu hade inte varit helt fel...

snacka om trött i fötterna...
en heldag på shoppingcentret och en sväng på ikea. ja en heldag var väl till att ta i men iaf sex timmar o det känns i fossingarna... Fast vet inte om det gick så bra med shoppingen. fick köpt en del saker jag behövde. ljus, julbelysning till vardagsrummet, batterier, kardborreband o lite annat smått o tråkigt... fick köpt lite julklappar till två av döttrarna bara...
men å andra sidan shoppade jag inget onödigt till mig själv heller eller jo en halsduk men det e ju rätt bra att ha =)
o så köpte jag bebiskläder =) så jätte söta o puttenuttiga ;) var längesen barnen var så små känne helt otroligt att de kan vara så små =)
sen tittade jag på min vill ha väska igen men jag kan inte försvara att köpa en väska för det priset så får nog förtjäna den på ett eller annat vis...

idag har jag även hunnit med ett möte med minstingens nya lärare =D jag är så glad att hon redan ska få flytta upp o ser verkligen framemot det, hoppas att det blir det lyft hon behöver =) Känns jättebra men samtidigt är det på nåt konstigt sätt läskigt som hon utvecklas... fast den sista tiden har hon verkligen varit lite jobbig minst sagt...  är väl lite förpubertet, lite för lite sömn o en envis snuva... inatt är hon iaf hos sin pappa men imorgon kommer hon hem igen... byta dagen imorgon med deras pappa mot dagen jag ska jobba natt i dec så lite win win. egentligen skulle minstingen till stödfamiljen (minsyster) idag men då hade vi inte kunnat åka o shoppa idag o finns inte så många dagar som jag o äldste dottern har ledigt tills så fick bli så denna gången...

nä nu är det väl strax sänge... jobbhelg väntar... som vanligt såå sugen... spec efter vad som hände innan i veckan men men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar