torsdag 3 november 2011

slitit mig...

idag har jag undvikit tvn så gott det går i brist på annat o göra men har likförbannat en hiskelig huvudvärk o mår illa... kommer vara jätterolig när älsklingen kommer idag men jag får väl försöka anstränga mig lite =) är väl min tur att bli sjuk nu då kan man gissa...
har iaf varit duktig o betat av en hel del på todolistan, när man väl kommer igång så flyter det på... nu är det mest en till tröskel jag ska över... vill bara skjuta upp det av flera andledingar... se om jag kan ta mig i kragen imorgon...

såg ett program i går om att resa till Dublin. jag vill jag vill jag vill... saknas bara pengar, tid, barnvakt o gärna nån att åka med hehe... jaja en dag så...  strutta rundor som pensionär där eller nåt... fast jag lär ju ha mer än usel pension så får nog bli lite innan hehe.

nä om man skulle kasta sig i duschen o försöka göra en ansträgning, är ju iaf en stor dag för honom. sen ska jag laga lite godmiddag tänkte jag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar