måndag 28 november 2011

Kunde varit värre

så då fick man till slut betalt räkningarna även om några fick lägga sig i vänta högen... ser inte bra ut men är inte katastroff heller, har ju faktiskt lyckats överleva värre saker men nu när jag börjat få koll på ekonomin på så sätt att alla räkningar kan betalas och börjat beta av mina jätteskulder så känns det inte bra att behöva bella bland räkningarna men men... är två månader sen kommer jag igen =) förhoppningsvis...
o bara för det var jag tvungen att räkna igenom mina skulder och för första gången har faktiskt högen minskat :) känns bra! verkligen ingen drastisk minskning men iaf, lär ju dras med dessa forever men iaf...

detta ahr ju gjort att jag inte kommit mkt längre än till köksbordet idag... jädrans huvudvärk har jag också... o minstingen var itne alls rolig imorse... jädrans förpubertala barn :p  men men som en av personalen sa på skolan när jag kom dit att det e ju min sista o när det väl är igenom så slipepr jag fler hehe.

borde göra aningens nytta faktiskt... fuska lite igår för älsklingen kom rätt tidigt o prioritera att vara med honom plus attjag var slut efter att minstingen visa sin charmiga sida igårkväll också... hon har ju dessutom lärt sig av tonåringsmästaren som hon har till syster...

se om det kommer hem några stora barn idag... na påstår att det inte gick att komma hem vilket jag tvivlar på med tanke på var hon befinner sig men men...
den andra har fastnat i alvesta o ska tydligen stå där några timmar :(
men det är ju iaf solsken idag =)

nä nu ska ajg ringa o beställa blöjor, diska, dammsuga o hänga tvätt innan det e hem till gården så bara att skynda sig... ska nog inom affären lite snabbt innan jag hämtar minstingen idag också...
imorgon väntar utvsamtal, på ons tid till minstingens ögonläkare. på tors och i helgen är det jobb....hel ledigt på fre =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar