måndag 28 november 2011

dags att krypa ner

fryser som bara den...
oron i kroppen gör inte det bättre heller...

suttit o kollat julklappar... liiite... coolstuff är en rätt rolig sida... finns massor jag akn ge alla mina barn där men är det det man vill ha i julklapp?? eftersom jag har tight budget så vill jag ju att det ska bli bra presenter... bra o roliga... ångest för vad jag ska köpa...

nä får fundera lite till på det där...
nu sova, o hoppas minstinen har lite mindre tonårshormoner imorgon... vägen från skolan tar ca fem minuter för mig att gå.. kanske 10, högst 15 om man går med minstingen... idag vägra hon röra sig, tog ca 45 minuter att ta sig hem... tålamodet tryter om man säger så...
sen var hon iofs väldigt tyst o lekte fint på sitt rum hela em. skönt bara hon o jag hemma... hon ville inte ens hjälpa till att baka. idag gjorde ajg saffranssnurror med apelsin, goda... o så baka jag fyra enkla limpor...

som sagt säga vad man vill om den dystra ekonomin men det har varit så skönt att jobba lite... en dag på tio. fått gjort i princip det jag ska, någorlunda ikapp med sömnen. fått tillbaka lite av lusten att göra nåt...  förstår vitsen med semester =)
två lugna veckor nu sen kör vi hårt i två fram till jul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar