fredag 4 november 2011

händer inte för ofta...

alldeles ensam hemma det kan man ju inte påstå händer för ofta... och det är ju rätt skönt men samtidigt ganska ensamt... men är ju en känsla som förföljt mig på senaste tiden iaf så...
tänker skylla senaste dagarnas depp på att vi bara suttit hemma o ugglat o nu känner jag att det är på väg att bryta ut en förkylning på mig också och huvudvärken ajg har dragits med sista veckan e inte nådig...
rycker upp mig lite o sen sjunker jag igen...
noll lust att jobba i helgen hade bara velat vara hemma själv o ligga isängen o fortsätta göra ingenting.. vara sjuk o tycka synd om mig själv :p
hoppas jag snart e lite piggare... känns som hela lovet försvann till ingen som helst nytta...

hämtade paket idag som jag beställt, en del julklappar... o en del julklappar till mig själv fast jag har redan fått dem, fick vara lite snäll mot mig själv så jag blev lite gladare =)

ska nog snart krypa ner i sängen... trött som bara den... vi somna sent inatt o så känner jag mig hängig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar