tisdag 22 november 2011

same old, same old

händer inte så mkt här... kommer inte ihåg när jag skrev sist heller så...
som vanligt kommit på att pengarna inte räckte till vad jag trodde...
försöker få ihop julstädningen och är väl inte så väldigt mkt kvar heller...
trött... semester hade varit önskvärt... lite paus från hem o ungar o man... få lite ny kraft...
nu ska jag iaf krypa ner i sängen nu... hoppas på att jag får sova en bra natt och lång... var lääängesen om man säger så...
ska julstäda vardagsrummet imorgon, gå till tandläkaren men ahr ingen som helst lust...
sen ska vi föröka få upp alla jullådorna från källaren o ja finns en del till att göra...

har iaf städat det värsta idag, bakat bröd o bullar,planerat matsedel o veckohandlat...

nä sova så jag får igång huvet igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar