fredag 4 november 2011

njuter

Igår kom älsklingen och självklart var han ju såklart jätteglad för sitt medborgarskap och hela hans familj med, roligt höra dem i telefon o hans mamma dansade runt hemma hos sig hehe...

kändes som det var en så stor lättnad för älsklingen att det äntligen var klart nu. vi hade det så mysigt igår... like the old days som på senaste tiden försvunnit i var o ens bekymmer o stress...
igår var en sån dag då man tänker ja just det det är just för sånt här som det är värt det...

men visst samtidigt som han fick medborgarskap så vet vi ju båda två att hans giftermål närmar sig och samtidgt som han är glad för det på sätt o vis för han börjar ju bli gammal hehe och det är ju vad som förväntas av honom och hans familj tjatar ständigt om det så innebär det ju även att han mister mig. o ja folk får tro vad de vill men jag vet att han kommer sakna mig... fast jag brukar säga att han bara byter ut mig mot en nyare bättre modell, som en mobil, tar ett tag sen har man vant sig vid den nya och ser fördelarna med den o snart saknar man inte den gamla längre...
han blir besviken/arg när han inte får som han vill... angående att jag ska stanna hos honom tills hans fru kan komma hit... usch kommer bli svårt men men... nu ska jag iaf leva i nuet...
han får väl bli det sista gamla som rensas ut ur livet...

nä fixa lite lunch till barnen... sen ska de till sin pappa i em, känns så tråkigt när sonen hellre hade stannat hemma :s men jag har tyvärr inte mkt val.. kanske de kan titta på lite hockey i helgen... men sonen misstänker ju att det blir en ny presentation av en ny tjej... fatttar inte varför han inte kan lämna barnen utanför det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar