tisdag 29 november 2011

småstörigt

hörde inte mobilen imorse och när vi skulle gå till skolan hade jag ett missat samtal från jobb, bara några minuter sen de hade ringt. ringer upp så är det såklart upptaget i tio minuter undr den tiden han de ordna nån annan ist... lite småstörigt men visst förstår att de försökte med nån annan jag hade ju aldrig hunnit i tid. inte nån katastroff direkt mest störigt för att det hade ju fyllt på den magra dec lönen lite men men... blir kanske att jobba på fre ist, ingen lust alls till det hade trevligare saker inplanerade men men...

idag ska jag ist snart promenera med dottern till tobaksaffären som lämnar ut paket, tycker att man ska kunna hämta alla paket här på ica men men. ska hämta ut mitt paket med kaffe =) har ite haft kaffe till min maskin på länge nu känns det som o då märks hur bortskämd jag egentligen har blivit med den...

anars ahr jag inte så mkt bestämt idag förutom minstingens sista utvsamtal med denna läraren...
se om jag orkar ta med minstingen till city gross också men är väl för mycket begärt, även om vi tar bussen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar