lördag 19 november 2011

grått

att vädret är grått idag är väl det minsta man kan säga... tur man sitter obekvämt på jobb så man inte somnar :p jobbigt trött e man också...
känns lite sdär med jobbhelg o så väntar barnen hemma men men... bara tt åka hem fixa mat o sen slänga minstingen i säng, en baggis :p
tänkte jag skulle shoppa lite julklappar på nätet idag... om jag orkar tänka... beställde lite igår till mellandottern... ja o blev lite till mig också hmm... jaja billigt var det iaf...

idag var jag inne i den nyrenoverade nyöppnade affären vid jobb (gick alltså med vårdtagaren o handla) så mkt bättre den affären hade blivit =) var ganska sunkig innan..
ja sånt som glädjer mitt tråkiga liv... en ok, fräsch alldeles ny affär hemma o en fräsch billig affär vid jobb. som jag kan shoppa mat nuförtiden :p på gott o ont.. dock e jag lite lat o orkar inte bära tunga kassar hur långt som helst...

*gäsp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar