torsdag 24 november 2011

som en filt....

tröttheten ligger verkligen över mig... ska bege mig till sängs nu...
var nog segt för alla på gympan idag minstingen var helt slut o låg en stor del av tiden med tummen i mun på tjockmattan hehe...
nu har jag o sonen tittat på grimm, druckit te o ätit pepparkakor med ädelost... tycker inte den serien e bra men man får ju offra sig...
spela lite på snabbkeno också vilket var dömt att misslyckas...

skulle tittat på julklappar nu men... gäsp...

hoppas mitt beställda kaffe kommer snart... har ju blivit bortskämd att ha mina kapslar även om vi fortfarande dricker perkulatorkaffe om man ska dricka mer än en kopp...

så intresting =)
hoppas jag vaknar piggare o positivare imorgon... eller hmm en jobbdag... ja man vet ju aldrig... annars hoppas jag på lördagen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar