måndag 7 november 2011

halta lotta

vet if-n vad som har hänt... i början på helgen hade ajg ont i ena sidan av höften vilket inte alls e ovanligt. har haft ont sedan jag väntade minstingen som inte alls var så liten och låg dessutom felvänd o föddes i säte... iaf så har det blivit så mkt värre än vanligt o brukar inte bara sitta på ena sidan ja förutom då jag sover och måste vända mig hela tiden för annars får jag ont i ben o höfter...
Nu haltar jag rundor som jag vet inte vad :( o så ska man promenera till o från tandläkaren med minstingen idag, kommer bli smärtsamt kan man säga...
ett plus på detta är ryggont som jag vet inte vad, läängesen jag ahft så ont i ryggen vet inte vart jag ska ta vägen :( hade det inte varit för att det även gö ont att ligga hade jag bäddat ner mig o stannat i sängen...
början på förkylningen ligger också som ett dimmigt täcke runt huvudet :(
o ja värktabletterna har inte hjälpt ett dugg vilket jag iofs inte trodde heller...
är väl förslitningskadorna efter graviditeter och övervikt..
fast kunde ju väntat tio åt till så länge vill jag iaf hålla tänkte jag..

när jag ändå är i farten med att gnälla så ahr ajg en jättesläng av mrs lonelyfeeling eller ja miss kanske nån mrs lär jag inte bli...  är inte klokt vad jag kan tycka synd om mig själv mellan varven. tycka att mitt liv är totalt utan mål  mening...  jo mina barn men sen... tomt, ingenting...
Finns väl en hel del misstänker jag som säger att jag får skylla mig själv att jag sitter där jag sitter... o ja till vis del har de väl rätt... jag har väl inte världens bästa personlighet eller nåt haha... but still... finns ju massa saker jag inte kunnat bestämma själv heller... men en dag ser jag väl meningen med denna perioden också...
egentligen har jag tvingat mig själv att jag skulle vara pepp idag men... går trögt...
önskar jag hade nåt kul att se framemot...
på jobb igår snubblade ajg över d.a.d's nya singel som ajg lyssnade på... fick sån lust att gå ut med syster... men j lagom lätt när jag jobbar när jag e barnledig o jobbar jag inte är det ju syster som är stödfamiljen... ja vet ju inte ens om syster vill hehe. såg att d.a.d spela i köpenhamn i närheten av systers födelsedag i vår tänkte det kunde passa... men då e det inte barnledigt.... typiskt...
vill hitta på åt kul... skulle behöva mer pengar också... inga extradagar inbokade denna månaden så får väl bekosta hela julen med denna lönen o typ ingen lön i dec...
vet knappt om jag ser framemot julen längre... känns inte som så mkt familjehögtid längre då familjen e spriden... besvikna bråkiga barn att umgås med hehe...nädå de är snälla men... ja... ska inte hänga ut nån/några...

skitsamma måste rycka upp mig...
nu blir det hem till gården ist o fixa lite med tvätten innan det är dags att hämta minstingen o gå till tandläkaren...
sen efter det måste jag hemom o sen traska till banken för att hjälpa mellandottern aktivera sitt baknkort... fattar inte varför jag måste vara med på det... jag menar ajg var ju med o godkände att hon fick kortet så varför ska jag vara med när hon aktivierar det o väljer kod?? godkände jag det för nån vecka sen lär jag väl inte ah ångrat mig eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar