torsdag 11 juli 2013

vill inte

typiskt så fort saker känns bra ska det jämnt hända något som ska ta ner en.
ja vill inte, orkar inte...
vill bara rymma ett tag, bort från alla krav och alla måsten. vill bara ha lite flyt, lite egentid... lugn och ro.
men skaffar man barn så får man väl ta det på köpet, men man trodde ju kanske att de skulle bli lite självständiga efter ett tag...
ja får se hur det blir. kan inte skriva direkt vad det handlar om mer än att mellandottern dyker upp imorgon igen... med krav... av någon anledning...
om hennes pojkvän tycker jag inte... jag gav det en chans, bortse från hans bagage men det var inte bara bagage det var nutid också. och dåliga sidorna blir fler...

men nä jag tänker vara ego, jag ska göra som jag planerat imorgon. är inte så att det går någon nöd på henne. tror hon överlever de timmarna även om det inte låter så på henne...
ja man trodde hon skulle flytta till Småland men ist knackar hon på här. o ja klart jag måste ställa upp men jag vill inte bo med henne, verkligen inte fanns en anledning till att hon fick flytta om man säger så...
jaja nu är det som det är...

trött som bara den, fått rymt upp det värsta i köket iaf. duschat o tejpat om minstingen, tycker ärret såg vidgat ut nu men förhoppningsvis bara inbillning.
ska bara bädda klart mina sängar. hunnit slänga lite färg i håret med.
se om man vaknar tidigt imorgon så man hinner städa innan vi ska iväg. men som sagt en storstädning hade behövt. kan man sätta mellandottern på det tro? haha...

vad görjag egentligen uppe nu efter bara fyra timmars sömn??
men det blev så lugnt o skönt när man äntligen fick minstingen i säng. jisses vad den damen låter konstant...
Lite Spiderman och mys med yngste sonen... o snart nyduschad ner i en renbäddad säng... mys...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar