söndag 7 juli 2013

Sommarvecka

Det har varit en underbar vecka med det mesta man kan begära av en sommar, ja förutom en aning mer sol.
Sovmorgnar eller man har iaf inte behövt gå upp. Långa goa frukostar. Sommarsmaker: hemmagjord flädersaft, jordgubbar, persika, melon, rosé. Dock inte grillat. Varit på shoppingcentrum, promenerat i skog och vid strand, varit i Helsingör, på marknad och idag var vi på stranden o premiärbada. Ja hunnit jobba en dag med..  umgåtts massa med alla mina barn. Suttit på balkongen och på gården. Läst böcker, tidningar, sett film...

Nu väntar lite mer än en veckas jobb o sen fortsätter vi sommarmys igen. Träffa mina syskon lite förhoppningsvis, fler utflykter, mer bad o grillning. Lugna morgnar med mysfrukostar.

Orkar inte dravla en massa om älsklingen men snart två v sen vi sågs. Han ville så jag skulle komma i helgen men nä... Men jag saknar honom... Men...
Drömt massa som jag inte brukar om honom, vaknar gråtande varje natt...

Jobb imorgon iaf o sen kommer mellandottern igen o sover över..  jobb tis... På ons hämta minstingens skor, kanske beställa glasögon, handla på torget? Jobb tors, Malmö på fre träffa syster och lämna minstingen. Jobba helg och mån, tis sen semester :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar