söndag 14 juli 2013

Snart dags

Snart dags att krypa ner i sängen. Inte sovit bra alls. När jag sover själv vilket är 90% av tiden typ önskar jag att Han sov bredvid men när han väl är där så går det sådär haha. Somna i hans famn vilket betyde att jag var väldigt trött men sen vakna jag i känner mig fast så då måste jag flytta mig. Men han hade somnat på diagonalen o då hade jag en liten trekant säng att sova på dessutom skarven mellan madrasserna. Snurrar o trångt o hans ben i vägen för jag vill ligga i fosterställning. Så småningom flyttar han sig o jag somnar ordentligt men några timmar senare kommer han o lägger sig sked o jag tycker det är mysigt tills det börjar krypa i kroppen, panik i kroppen av att sitta fast o ju mer jag tänker så börjar höfterna värka, armar somna. Bara måste vända. Men då ligger vi så långt ut på kanten så helsike att vända. När jag snurrat ett par varv tröttnar han o lägger sig i sin säng men då är klockan slagen för att jag ska ha svårt att somna om o när jag väl gör det vaknar jag hela tiden o tror att vi ska försova oss...
Så trevligt att han sover här när jag jobbar så jag kan sova en timme till eftersom jag slipper bussen :-P

Jag släppte garden igår o det gjorde allt mysigare plus att han var ovanligt mysig... Om jag bara kunde bestämma mig o följa den linjen...
Jag är sur o stöter bort för att inbilla mig att jag inte ska bli ledsen sen, för att han ska tröttna i förväg för att jag inte kan göra slut
Eller så är jag som jag vill vara, glad mysig, då vi har det som bäst men då blir ju tomrummet så mkt större men roligare väg...

Ja jävla tjat men ingen som orkar lyssna o jag får skriva vad jag vill :-P bearbetningsfasen...

Två dagar till o sensemester kanske göra nåt med syster i veckan, barnens faster kommer i slutet på veckan så kanske vara med dem...  Skönt skå det bli iaf :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar